دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
برگزاری کارگاه پژوهشی مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) آران و بیدگل

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) آران و بیدگل از برگزاری کارگاه‌های پژوهشی هر هفته به صورت منظم در این مدرسه خبر داد و گفت: این کارگاه‌ها با هدف آشنایی طلاب برای نوشتن مقاله برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد تازه‌مرد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان افزود: طلاب با شرکت در کارگاه‌ پژوهشی با نحوه جمع‌آوری اطلاعات، تدوین مقاله و مسائل مربوط به تولید اثرهای علمی آشنا می‌شوند.

وی اظهار کرد: طلبه‌ها در ترم نخست باید «طرح‌نامه پژوهشی» را تکمیل و در ترم دوم این طرح‌نامه را به مقاله تبدیل کنند که با توجه بر لزوم یادگیری طلاب کارگاه‌های آموزشی در ۶ نشست برگزار می‌شود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تصریح کرد: در این کارگاه‌ها با بهره‌گیری از اساتید مجرب حوزه از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین تلک‌آبادی موضوع‌های تبیین مسئله، نحوه عنوان‌یابی، نوشتن پرسش‌های اصلی و فرعی یک مقاله، چگونگی نوشتن پیشینه تحقیق، منبع‌یابی و نحوه نوشتن منبع که مربوط به طرح‌نامه پژوهشی است، آموزش داده می‎‌شود.

وی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در نشست‌های عمومی را به عنوان یک نقشه راه برای طلاب دانست و تاکید کرد: طلاب باید شیوه های نحوه مقاله‌نویسی را آموزش ببینند.

حجت‌الاسلام محمد تازه‌مرد با اشاره به اینکه در سال تحصیلی ۱۴۰۴ –۱۴۰۳ تاکنون سه کارگاه پژوهشی در مدرسه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل برگزار شده است، گفت: طلبه‌هایی که نیاز به مشاوره بیشتر داشته باشند می‌توانند با مراجعه به معاونت پژوهشی در پژوهش‌سرای مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) از خدمات بیشتری بهره‌مند شوند تا آسان، دقیق‌ و بهتر با نوشتن مطالب خود، اثر علمی فاخر به یادگار بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha